xD

ajuste, måste skriva lite om dagen oxå xD

hade spanska på morronen, ända uppe vid broängsskolan x[ men det var kul, vi gjorde påskkort. Kan inte visa bild för Sissi[min spanska-lärare] tog dem x[ hon skulle bedömma dem... :) aja, gick hem med abbi,gina & simon sen <3 väl framme gjorde abbi och jag lite finslip på redovisningen som vi öva på igår :) snacka om att vi var nervösa! :S vi kolla på några andra ridevisningar innan oss, sen fick vi rösta på några 'miljö-plancher'..... bläää :P eller, det var inte blää att rösta, men dem sa att alex[våran 'cool'-kille -.-] hade gjort en bild, så alla röstade typ på den! -.- och den ade inte ens med miljön att göra! ._. men den jag röstade på vann åtminstone ;) sen var det dags för mig och abbi att redovisa!!!! :S men det gick bra...klassen var lite stökig bara :) sen var det tacos till lunch :D mums! :) sen satt vi och solade på rasten och sen var det lov,lov och lov :D

[balder-älsklingen <333333]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0